30.04.2016

RAMKA {z cytatem}

hej hej ... wracam po prawie miesięcznej przerwie z nowym motywującym 
hasłem dla was i dla siebie, bo nie ukrywam, że wciąż szukam i szukam ...

INSPIRUJ
pomagaj
DZIEL SIĘ
słuchaj
PRACUJ

rozwijaj się
KOCHAJ <3 


pracę wykonałam używając tylko jednego papieru - Lucy Sunset. 
wycięłam z nich dwa kwadraty - nakleiłam jeden na drugi
mniejszy dodatkowo pokryłam pastą strukturalną i ozdobiłam ażurowymi koronkami
potem już była tylko zabawa w układnie "słów" 
z pasków do samodzielnego wycinania z zimowej kolekcji Jolly&bright
i komponowanie wyrazów z resztek tekturowego alfabetu
który zawsze zużywam do końca! ramka w rudym kolorze ma za zadanie przełamać 
dość monochromatyczną i stonowaną całość kompozycji

mam nadzieje, że choć trochę tęskniliście ;)

 
inspiracja projektantki Rapakivi ---> klik ... 

5 komentarzy:

  1. Wspaniała! A jak ja lubię Twoje popękane literki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mediowa mediowa praca. Podobają mi się te "popękane literki", i motto też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! ślicznie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, doczekałam się ;) Pięknie zestawione słowa, klika literek a tak duże przesłanie. Pod nim mogę się podpisać obiema rękami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że przypadła wam do gustu - wisi już u mnie na ścianie w honorowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)