13.07.2017

4/2017 scrap/LO {życie}

 uwielbiam te zdjęcia - pewnie dlatego, że zupełnie nie przypominam na nich siebie - podobno ;)
jest w nich ponadto odrobina euforii, śmiech, radość spełnienie i jestem tu zakochana
wszystkie te słowa zawarłam w tej pracy chcąc uwiecznić tamten ważny dla mnie moment


  
maleństwo 25/25 cm wykonane na płycie, którą wcześniej pokryłam 
pastą strukturalną za pomocą masek w tym miedzy innymi maski alfabetu 
(słowa i rożnego rodzaju czcionki tu zresztą królują)
użyłam moich ulubionych napisów w chmurkach: smile, love, life 
 pojedynczych liter alfabetu "życie", starych naklejek i
 

  dodatkowo mamy tu muszelki, piasek, sól, stary patyk ... turkusowe nici, gazę ...
resztki beżowych i niebieskich papierów z kolekcji Rapakivi
a wszystko obficie pochlapane białą farbą akrylowa, turkusową mgiełką i crakle

 
 

wyzwanie z gościem #62 - Rapkivi ---> klik ...


prace zgłaszam na wyzwanie #7/17 - Wyzwania nie-kartkowe ---> klik ...
kolory morza i piasku, TEKST/słowa, woda (na zdjęciach)



------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)